Gyakran ismételt kérdések

A ki- és bejelentkezés időpontja rugalmas?
Alapvetően bejelentkezni 14:00 óra után, kijelentkezni pedig 10:00 óráig van lehetőséged szállodánkban, azonban a foglaltságtól függően igyekszünk figyelembe venni egyedi igényeidet. A kései kijelentkezésnek felára lehet, arra kérünk, hogy érkezéskor fordulj a recepció munkatársaihoz, akik készséggel tájékoztatnak a lehetőségekről, felárakról.

Milyen fizetőeszközökkel, vásárlási, étkezési utalványokkal tudok fizetni?
Szállodánkban a készpénzes fizetés mellett természetesen lehetőség van bankkártyával való fizetésre is. A következő bankkártyákat áll módunkban elfogadni: Mastercard, Visacard, EC/Maestro, American Express, China Unionpay, Japan Credit Bureau.

Ezen kívül SZÉP kártya elfogadóhely is vagyunk.

Foglaláskor szükséges előleget fizetnem?
Egyéni foglalások esetében nem szükséges.

Hol tudok parkolni?
A szálloda saját parkolójában tudsz megállni gépjárműveddel biztonságosan és ingyenesen.

Mit tartalmaz a szobaár?
A szobaár az adott szoba, apartman vagy lakosztály szolgáltatásait tartalmazza, valamint bőséges reggelit (3.900 HUF / fő). A szobaár NEM tartalmazza a félpanziós ellátást (6.650 HUF / nap), valamint az idegenforgalmi adót (350 HUF/fő/éj).
További kedvezményekről és árakról itt tájékozódhatsz.

A szobák pótágyazhatók?
Felnőtt pótágyat  11.700 HUF / éj összegért tudunk biztosítani. További árakért, kedvezményekért kattints ide!

Milyen „babafelszerelést” nyújt a szálloda?
Babaágyat, babakádat igény esetén tudunk biztosítani. Érkezés előtt fordulj bizalommal recepciós kollégáinkhoz!

Milyen gyermekkedvezmények vannak?
Gyermekkedvezményeinket itt találod.

Légkondicionált a szálloda?
Igen, szállodánk és szobáink egyaránt légkondicionáltak.

Van internet-hozzáférés a hotelben?
Igen, WiFi ingyenesen elérhető. Otthon maradt a laptopod? Számítógépes sarkunkat bármikor igénybe veheted.

Ételallergiám van. Megoldható speciális igény szerinti reggeli/étrend?
Természetesen. Kérjük, speciális igényeidet jelezd foglalás során a Megjegyzés rovatban, vagy érkezés előtt keresd hotelünk munkatársait az alábbi elérhetőségek valamelyikén: +36 96 207 088; info@hotellajtapark.hu.

Vihetek magammal háziállatot a szállodába vagy az étterembe?
Sajnos háziállatokat nem áll módunkban fogadni.

Transzfer a reptérről, pályaudvarokról lehetséges?
Igen. A lehetőségekről és az árakról recepciónk munkatársai készséggel tájékoztatnak elérhetőségeink valamelyikén: +36 96 207 088; info@hotellajtapark.hu.

Kerékpár tárolására van lehetőség?
Igen, vendégeink számára ingyenes kerékpártárolási lehetőséget biztosítunk.

A szálloda és az étterem kerekesszékkel is bejárható?
Igen. Szállodánk részlegesen akadálymentesített, minden szint és részleg megközelíthető kerekesszékkel is, azonban fürdőszobáink nem akadálymentesítettek

GDPR
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.